پردازش سفارش ها
پردازش سفارشات ظرف 1 تا 2 روز کاری انجام می شود. پردازش سفارش شامل بررسی وضعیت پرداخت، صدور فاکتور، انبار، بسته بندی و تحویل مرسوله به شرکت های حمل و نقل می باشد. پیشروی در تمامی این مراحل توسط پیامک به اطلاع مشتری رسیده و همچنین از پنل کاربری مشتری در قسمت “سفارش های من” قابل مشاهده است.

قوانین ارسال سفارشات برای تمامی شهر های ایران
ارسال از طریق پست، تیپاکس و باربری امکانپذیر است و با توجه به آدرس شما اولویت با سریعترین و ارزانترین روش ارسال است که اتوماتیک توسط سیستم مشخص می گردد.
هزینه ارسال با تیپاکس به‌طور کامل به عهده مشتری خواهد بود..
پردازش سفارشات همه شهر ها پس از پرداخت کامل وجه انجام پذیرفته و در حال حاضر امکان پرداخت در محل وجود ندارد.
کد رهگیری پستی یا تیپاکس مرسوله ها حداکثر 1 روز کاری پس از تحویل مرسولات به شرکت مربوطه در اختیار “بام ابزار” قرار گرفته و از طریق پیامک و پنل کاربری به اطلاع مشتریان می رسد.
تحویل مرسوله ها به آدرس مشتری بسته به عملکرد شرکت ارسال کننده معمولا بین 3 تا 5 روز کاری انجام می پذیرد.

  1. روش های پرداخت:
    پرداخت از طریق درگاه آنلاین بانکی
    جهت پرداخت آنلاین، مشتریان با انتخاب درگاه مورد نظر، به صفحه مربوط به بانک انتقال پیدا کرده و با استفاده از اطلاعات کارت بانکی شامل شماره 16 رقمی کارت، رمز دوم، کد اختصاصی CVV2 و تاریخ انقضا، نسبت به پرداخت صورتحساب اقدام می‌نمایند. در صورت موفقیت‌آمیز بودن پرداخت، مشتری به صورت خودکار به وب سایت “بام ابزار” بازگشت داده شده و پیغامی حاوی شماره سفارش و پیغام تکمیل خرید دریافت می کند. پرداخت به این روش باعث تسریع در فرآیند ثبت سفارش خواهد شد.
  2. شرایط و قوانین بازگشت کالا:

هدف ما همواره رضایت و آسودگـی خاطـر شماست.
به این منظور بازگشت کالا تا 7 روز بعد از تحویل کالا توسط مشتری امکان پذیر است. هدف اصلی ما ارسال کالاهای سالم در کمترین زمان ممکن بر اساس نیاز شماست و لذا تمامی کالاها با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی عرضه می‌شوند و بازگشت کالا بر اساس هریک از بندهای زیر امکان پذیر است:

3-1. استفاده از 7 روز مهلت بازگشت کالا
در صورت عدم علاقه و یا تغییر نظر مشتری، امکان بازگشت کالا به مدت 7 روز پس از دریافت کالا امکان پذیر است. رعایت شرایط زیر به منظور استفاده از شرایط بازگشت الزامی است:

بــاز نشــدن پلمــپ دســــتـــگـــاه
مخدوش نشدن بسته بندی دستگاه
مخـــدوش نـشــــدن بارکـــــد دستــگـــــاه
3-2. مغایرت در ارسال کالای خریداری شده
در صورت مشاهده هرگونه مغایرت بین محصول خریداری شده و محصول دریافتی، لازم است حداکثر تا زمان یک روز کاری پس از دریافت کالا مغایرت را به اطلاع پشتیبانی “بام ابزار” رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (یک روز کاری) مسئولیتی متوجه “بام ابزار” نخواهد بود.

3-3. کالای دارای آسیب فیزیکی
در صورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی فیزیکی بر روی دستگاه و یا در بسته بندی، لازم است حداکثر تا زمان یک روز کاری پس از دریافت کالا، ایراد و آسیب را به اطلاع پشتیبانی “بام ابزار” رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (یک روز کاری) مسئولیتی متوجه “بام ابزار” نخواهد بود.

3-4. کالاهای معیوب و یا دارای مغایرت با محتوای سایت
در صورت مشاهده هرگونه اشکال فنی (در صورت عدم استفاده کاری) در دستگاه و یا وجود مغایرت محصول خریداری شده با محتوا و اطلاعات مندرج در سایت حداکثر تا زمان دو روز کاری پس از دریافت کالا، مغایرت را به اطلاع پشتیبانی “بام ابزار” رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (دو روز کاری) مسئولیتی متوجه “بام ابزار” نخواهد بود.

نکات مهم در بازگشت کالا
جهت اعلام مشکل در کالای دریافتی و نیاز به بازگشت کالا، لازم است قبل از بازگرداندن کالا، از طریق تلفن 09399993151 موضوع اعلام گردد.
به منظور بازگشت کالا، لازم است فرم بازگشت کالا، به طور کامل و با دقت تکمیل شود و به همراه محصول و ارسال شود. در صورت عدم ارسال فرم بازگشت کالا “بام ابزار” از پذیرش کالای مرجوعی خودداری خواهد کرد.
باید محموله بازگشتی با پست سفارشی ارسال شود و رسید پستی نیز باید به همراه محموله باشد یا پیامک مربوط به آن را به هنگام ارسال به پشتیبانی “بام ابزار” ارسال شده باشد در صورت بازگشت کالا به هر روش دیگر به جز پست سفارشی “بام ابزار” مسئولیتی نسبت به پرداخت هزینه بازگشت ندارد.
هزینه کالای بازگشتی در صورت تایید بازگشت، به عهده “بام ابزار” خواهد بود.
در صورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی در بسته بندی محموله دریافتی، از دریافت کالا خودداری کرده و آسیب دیدگی کالا و عدم دریافت آن به پشتیبانی “بام ابزار” اطلاع داده شود.
به منظور بازگشت کالا، لازم است که کالا در بسته‌بندی جداگانه قرار گرفته و از مخدوش کردن، نوشتن و الصاق هرگونه برچسب بر روی بسته بندی کالا خودداری شود. در صورت مخدوش شدن بسته بندی کالا “بام ابزار” از پذیرش کالای مرجوعی خودداری خواهد کرد.
پس از بررسی و تایید بازگشت کالا، توسط پشتیبانی “بام ابزار”، حداکثر تا دو روز کاری نسبت به تعویض کالا و یا پرداخت هزینه سفارش به انتخاب مشتری اقدام می‌گردد.
پس از بررسی کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقررتشخیص داده شود کالا به مشتری بازگشت داده می‌شود و در صورت امتناع مشتری از پذیرش کالا، کالا به مدت 30 روز به صورت امانت نزد “بام ابزار” باقی می‌ماند و پس از این مدت “بام ابزار” هیچگونه مسئولیتی در قبال فقدان و یا آسیب دیدگی کالا بر عهده نخواهد داشت.
در صورت عدم تایید بازگشت کالا توسط کارشناسان “بام ابزار”، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود و کالا به مشتری بازگشت داده می‌شود.
چنانچه کالای خریداری شده دارای هدیه و اقلام همراه باشد لازم است که به همراه کالای بازگشتی هدیه کالا و اقلام همراه نیز بازگشت داده شود.