1. روش های ارسال:

 

پردازش سفارش ها

پردازش سفارشات ظرف 1 تا 2 روز کاری انجام می شود. پردازش سفارش شامل بررسی وضعیت پرداخت، صدور فاکتور، انبار، بسته بندی و تحویل مرسوله به شرکت های حمل و نقل می باشد. پیشروی در تمامی این مراحل توسط پیامک به اطلاع مشتری رسیده و همچنین از پنل کاربری مشتری در قسمت “سفارش های من” قابل مشاهده است.

قوانین ارسال سفارشات برای تمامی شهر های ایران

  •  ارسال از طریق پست، تیپاکس و باربری امکانپذیر است و با توجه به آدرس شما اولویت با سریعترین و ارزانترین روش ارسال است که اتوماتیک توسط سیستم مشخص می گردد.
  • هزینه ارسال با تیپاکس به‌طور کامل به عهده مشتری خواهد بود.
  • مرسوله‌هایی با وزن بیش از 30 کیلوگرم و یا طول بیش از یک متر تحت پوشش ارسال با پست قرار نمی‌گیرند و به روش‌های دیگری مثل باربری ارسال خواهند شد، کرایه این مرسوله ها تا محل باربری توسط “بام ابزار” پرداخت خواهد شد ولی هزینه باربری به عهده مشتری خواهد بود.
  • پردازش سفارشات همه شهر ها پس از پرداخت کامل وجه انجام پذیرفته و در حال حاضر امکان پرداخت در محل وجود ندارد.
  • کد رهگیری پستی یا تیپاکس مرسوله ها حداکثر 1 روز کاری پس از تحویل مرسولات به شرکت مربوطه در اختیار “بام ابزار” قرار گرفته و از طریق پیامک و پنل کاربری به اطلاع مشتریان می رسد.
  • تحویل مرسوله ها به آدرس مشتری بسته به عملکرد شرکت ارسال کننده معمولا بین 3 تا 5 روز کاری انجام می پذیرد.

قوانین ارسال سفارشات شهر اهواز

  • کلیه سفارشات شهر اهواز که توسط پیک اختصاصی فروشگاه تحویل داده می شوند قابلیت پرداخت در محل را دارا هستند.
  • در صورت درخواست مشتری مبنی بر ارسال سفارش با سرویس هایی غیر از پیک فروشگاه (نظیر اسنپ و …)، امکان پرداخت در محل وجود نداشته و فاکتور باید قبل از ارسال کالا تسویه شود.

قوانین ارسال سفارشات حومه اهواز و سایر شهرهای خوزستان

  • ارسال سفارشات حومه اهواز پس از پرداخت وجه انجام پذیرفته و در حال حاضر امکان پرداخت در محل برای آنها وجود ندارد.
  • مرسوله هایی با وزن بیش از 30 کیلوگرم و یا طول بیش از یک متر تحت پوشش ارسال با پست قرار نمی گیرند و در صورتی که ارسال آن در قالب چند مرسوله امکان پذیر نباشد، به روش های دیگری مثل باربری ارسال خواهند شد. کرایه این مرسوله ها تا محل باربری توسط “بام ابزار” پرداخت خواهد شد.
  • ارسال مرسوله جهت سایر شهرهای خوزستان از طریق پایانه های درون استانی فقط با هماهنگی قبلی صورت می پذیرد و در صورتی که هماهنگی لازم صورت نگیرد از طریق پست یا تیپاکس ارسال خواهد شد که بین 3 تا 5 روز کاری توسط شرکت های مربوطه انجام می پذیرد. کرایه این مرسوله ها تا محل پایانه توسط “بام ابزار” پرداخت خواهد شد.

 

2. روش های پرداخت:

پرداخت از طریق درگاه آنلاین بانکی

جهت پرداخت آنلاین، مشتریان با انتخاب درگاه مورد نظر، به صفحه مربوط به بانک انتقال پیدا کرده و با استفاده از اطلاعات کارت بانکی شامل شماره 16 رقمی کارت، رمز دوم، کد اختصاصی CVV2 و تاریخ انقضا، نسبت به پرداخت صورتحساب اقدام می‌نمایند. در صورت موفقیت‌آمیز بودن پرداخت، مشتری به صورت خودکار به وب سایت “بام ابزار” بازگشت داده شده و پیغامی حاوی شماره سفارش و پیغام تکمیل خرید دریافت می کند. پرداخت به این روش باعث تسریع در فرآیند ثبت سفارش خواهد شد.

پرداخت در محل

این روش پرداخت در حال حاضر تنها برای مشتریان ساکن شهر اهواز امکان پذیر است. با انتخاب گزینه «پرداخت در محل» توسط مشتری، کل وجه سفارش در هنگام تحویل کالا به مشتری به صورت نقد دریافت می‌شود. پرداخت می‌تواند به صورت وجه نقد و یا با استفاده از دستگاه کارتخوان سیار (POS) انجام پذیرد. امکان پرداخت در محل فقط برای سفارشات با ارزش کمتر از یک میلیون تومان قابل استفاده است.

پرداخت از طریق کارت به کارت

مشتریان محترمی که گزینه «کارت به کارت» را انتخاب کرده‌اند و همچنین مشتریانی که پرداخت آنها از طریق درگاه آنلاین بانکی با مشکل روبرو شده است می‌توانند با انتقال وجه مربوط به سفارش به شماره کارت موجود در صفحه تماس با ما، نسبت به پرداخت مبلغ سفارش اقدام نمایند. مهلت پرداخت هزینه سفارشات 24 ساعت پس از ثبت سفارش بوده است و کلیه سفارش‌هایی که بیش از 24 ساعت در حالت عدم پرداخت قرار گیرند به صورت خودکار لغو خواهند شد. مشتری می‌بایست پس از انتقال وجه از طریق کارت به کارت به شماره کارت 5859831153397384 به نام بهروز بهدارند بانک تجارت ، با تماس تلفنی با شماره‌ 09399993151 اطلاعات پرداخت شامل وجه پرداختی و 4 شماره آخر کارت مبداء را به اطلاع “بام ابزار” برساند.

3. شرایط و قوانین بازگشت کالا:

 

هدف ما همواره رضایت و آسودگـی خاطـر شماست.

به این منظور بازگشت کالا تا 7 روز بعد از تحویل کالا توسط مشتری امکان پذیر است. هدف اصلی ما ارسال کالاهای سالم در کمترین زمان ممکن بر اساس نیاز شماست و لذا تمامی کالاها با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی عرضه می‌شوند و بازگشت کالا بر اساس هریک از بندهای زیر امکان پذیر است:

3-1. استفاده از 7 روز مهلت بازگشت کالا

در صورت عدم علاقه و یا تغییر نظر مشتری، امکان بازگشت کالا به مدت 7  روز پس از دریافت کالا امکان پذیر است. رعایت شرایط زیر به منظور استفاده از شرایط بازگشت الزامی است:

  •  استفـــاده نکــردن از دســتــگـــاه
  •  بــاز نشــدن پلمــپ دســــتـــگـــاه
  •  مخدوش نشدن بسته بندی دستگاه
  •  مخـــدوش نـشــــدن بارکـــــد دستــگـــــاه

3-2. مغایرت در ارسال کالای خریداری شده

در صورت مشاهده هرگونه مغایرت بین محصول خریداری شده و محصول دریافتی، لازم است حداکثر تا زمان یک روز کاری پس از دریافت کالا مغایرت را به اطلاع پشتیبانی “بام ابزار” رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (یک روز کاری) مسئولیتی متوجه “بام ابزار” نخواهد بود.

3-3. کالای دارای آسیب فیزیکی

در صورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی فیزیکی بر روی دستگاه و یا در بسته بندی، لازم است حداکثر تا زمان یک روز کاری پس از دریافت کالا، ایراد و آسیب را به اطلاع پشتیبانی “بام ابزار” رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (یک روز کاری) مسئولیتی متوجه “بام ابزار” نخواهد بود.

3-4. کالاهای معیوب و یا دارای مغایرت با محتوای سایت

در صورت مشاهده هرگونه اشکال فنی (در صورت عدم استفاده کاری) در دستگاه و یا وجود مغایرت محصول خریداری شده با محتوا و اطلاعات مندرج در سایت حداکثر تا زمان دو روز کاری پس از دریافت کالا، مغایرت را به اطلاع پشتیبانی “بام ابزار” رسانده و نسبت به بازگشت کالا اقدام گردد. بدیهی است که پس از گذشت زمان مشخص شده (دو روز کاری) مسئولیتی متوجه “بام ابزار” نخواهد بود.

نکات مهم در بازگشت کالا

  • جهت اعلام مشکل در کالای دریافتی و نیاز به بازگشت کالا، لازم است قبل از بازگرداندن کالا، از طریق تلفن 09399993151 موضوع اعلام گردد.
  • به منظور بازگشت کالا، لازم است فرم بازگشت کالا، به طور کامل و با دقت تکمیل شود و به همراه محصول و ارسال شود. در صورت عدم ارسال فرم بازگشت کالا “بام ابزار” از پذیرش کالای مرجوعی خودداری خواهد کرد.
  • باید محموله بازگشتی با پست سفارشی ارسال شود و رسید پستی نیز باید به همراه محموله باشد یا پیامک مربوط به آن را به هنگام ارسال به پشتیبانی “بام ابزار” ارسال شده باشد در صورت بازگشت کالا به هر روش دیگر به جز پست سفارشی “بام ابزار” مسئولیتی نسبت به پرداخت هزینه بازگشت ندارد.
  • هزینه کالای بازگشتی در صورت تایید بازگشت، به عهده “بام ابزار” خواهد بود.
  • بازگشت محصولات بهداشتی از جمله ماسک، ژل ضدعفونی کننده، دستکش و … به هیچ وجه مقدور نیست.
  • در صورت مشاهده هرگونه آسیب دیدگی در بسته بندی محموله دریافتی، از دریافت کالا خودداری کرده و آسیب دیدگی کالا و عدم دریافت آن به پشتیبانی “بام ابزار” اطلاع داده شود.
  • به منظور بازگشت کالا، لازم است که کالا در بسته‌بندی جداگانه قرار گرفته و از مخدوش کردن، نوشتن و الصاق هرگونه برچسب بر روی بسته بندی کالا خودداری شود. در صورت مخدوش شدن بسته بندی کالا “بام ابزار” از پذیرش کالای مرجوعی خودداری خواهد کرد.
  • پس از بررسی و تایید بازگشت کالا، توسط پشتیبانی “بام ابزار”، حداکثر تا دو روز کاری نسبت به تعویض کالا و یا پرداخت هزینه سفارش به انتخاب مشتری اقدام می‌گردد.
  • پس از بررسی کارشناسان خدمات پس از فروش، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر ( بندهای 1-4) تشخیص داده شود کالا به مشتری بازگشت داده می‌شود و در صورت امتناع مشتری از پذیرش کالا، کالا به مدت 30 روز به صورت امانت نزد “بام ابزار” باقی می‌ماند و پس از این مدت “بام ابزار” هیچگونه مسئولیتی در قبال فقدان و یا آسیب دیدگی کالا بر عهده نخواهد داشت.
  • در صورت عدم تایید بازگشت کالا توسط کارشناسان “بام ابزار”، هزینه ارسال به عهده مشتری خواهد بود و کالا به مشتری بازگشت داده می‌شود.
  • چنانچه کالای خریداری شده دارای هدیه و اقلام همراه باشد لازم است که به همراه کالای بازگشتی هدیه کالا و اقلام همراه نیز بازگشت داده شود.

 

 

شما با زدن تیک پذیرش شرایط و قوانین سایت “بام ابزار”  همه شرایط و قوانین فوق را پذیرفته اید و تیم “بام ابزار” خارج از این قوانین و شرایط هیچ مسولیتی بر عهده نخواهد داشت